🏆 پیشنهاد نقره ای
📝 آیت الله محمد تقی بهجت
📖 ۳۵۲ صفحه
📇 ناشر: موسسه فرهنگی هنری البهجه

 

📌 کتاب را باز می‌کنم به امید آنکه روضه‌ها را پیدا کنم... دوست دارم لابه‌لای برگه‌های #کتاب چیزی شبیه  مقتل ببینم و بخوانم؛ فکر می‌کنم مثلاً بعد از نماز مغرب همین شب‌های طولانی خودم را به مجلسی دعوت کردم که #روضه خوانش آیت الله محمدتقی بهجت فومنی است. می خواهم شانه‌به‌شانه این صفحه‌ها دوباره کربلا را گریه کنم...
اما رحمت واسعه همه اینها هست و نیست. این کتاب، کتاب زندگی‌است،  زندگی به سبک حسینی و کربلایی بودن...
سبک زندگی را از زبان آیت الله بهجت بگیریم، کسی که خیلی های مان آرزو کرده‌ایم کاش یک نکته از او گرفته بودیم تا زندگی را بسازیم. حالا همان نکته‌ها و جمله‌ها در این کتاب جمع شده است. اگر هرسال قدم‌هایتان را به جاده #نجف به #کربلا می‌سپردید تا روزهای حسینی تجربه کنید، حالا خودتان را در ایام اربعین‌حسینی به رحمت واسعه سپرده و قدم قدم #سبک_زندگی حسینی را یاد بگیرید...

➕ برشی از متن کتاب:
خدا می‌داند در مابعد از شهادت چه هست که این همه بلاها که در جهاد متحمل می‌شود] پیش آن هیچ حساب می‌شود؛ این همه بلاها! همه خصوصیات جنت و خصوصیات نار در #قرآن ذکر شده و هیچ چیز مخفی نیست. عجایب و غرایب ذکر شده است؛ مثلا در سوره واقعه، سوره الرحمن و... الی ماشاءالله در سوره دیگر. مع ذلک دارد: «فَلاَ تَعْلَمُ‌ نَفْسٌ‌ مَا أُخْفِیَ‌ لَهُمْ‌ مِنْ‌ قُرَّةِ أَعْیُنٍ» (هیچ کس نمی‌داند چه چشم روشنی هایی برای آن‌ها پنهان شده است)؛ دیگر چه می‌ماند؟؟